dimarts, 26 de setembre del 2017

4 E1 OnaFerret



Levi Strauss va ser fundat al 1853 a California, Estats Units, com una companyia de fabricació de pantalons blue jeans resistents, en comparació a la competència. La resistència de les seves peces de roba es devia a la implementació de l’ús de remeses de coure, patentats per la companyia, i així reforçar los punts de tensió on els pantalons normalment s’estripaven.

El logotip dels “dos cavalls” de Levi’s va ser creat al 1886 en un intent d’il·lustrar l’anterior punt, como un dels més importants, que va impulsar la venta entre els compradors del segle XIX.



Els cavalls han format part de la marca levi’s® des de 1886.

A l’any 1873, Jacob Davis fundador de l’empresa levi strauss, va inventar el primer blue jeans utilitzant el seu procés patentat, d’assegurar la roba on es trobaven els “punts de tensió”. El resultat: els pantalons forts que podrien resistir als treballs més durs, que encarregaven als miners i altres persones que treballaven en aquella època.

 Levi strauss & co. Sabien que els seus pantalons donarien resultat al llarg de l’any 1890, per tant havien de fer entendre ràpidament als consumidors, la qualitat i com de forts eren els pantalons de la companyia. Però, com podien crear una historia que els consumidors poguessin captar ràpidament? En conclusió la resposta va ser la imatge dels dos cavalls que estiren uns pantalons en direccions oposades, intentant sense èxit separar-los.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada